Vásárlással kapcsolatos kérdések
Hogyan fizetek a csomagért?
Webshopunk termékeit utánvéttel kézbesítjük, tehát a megrendelés értékét készpénzben szükséges kifizetni. A bankkártyás fizetés is lehetséges.
Hogyan kapom vissza az előleget?
Egyszerűen! Elegendő, ha a beszerelést követően visszaküldi nekünk a régi alkatrészt, ideális esetben az eredeti dobozában. Mindössze annyit kell tennie, hogy ingyenes futárt rendel a weboldalunkon (kattintson ide a megrendelőlapra). A futár felveszi a csomagot a megadott napon, és a régi darabot visszajuttatja hozzánk. A pénzt arra a bankszámlára utaljuk, amit a megrendelőlapon a futár rendelésekor megadott.
Mikor kapom vissza az előleget?
Az előlegeket rendszerint a csomag kézbesítését és a csomag tartalmának ellenőrzését követő egy héten belül utaljuk. Kérjük vegye figyelembe, hogy az átutalás 1-3 napig tarthat. Amennyiben az utalás a visszaküldéstől számított 10 napon belül nem érkezik meg, ne habozzon felkeresni minket.
A két éves garancia a lengéscsillapító / légrugó nem hivatalos szervizben történő beszerelése esetén is érvényes?
Persze! Ajánljuk viszont, hogy a beszerelést bízza szakemberre, aki már szerelt hasonló alkatrészeket. A beszereléssel kapcsolatos kérdések esetén állunk rendelkezésére, szívesen segítünk.
Hibás alkatrész esetén hogyan reklamálhatok?
Kérjük lépjen velünk kapcsolatba telefonon vagy e-mailben! További információkért: Reklamációs szabályok.